это быстро и бесплатно
Оформите заказ сейчас и получите скидку 100 руб.!
ID (номер) заказа
3851205
Ознакомительный фрагмент работы:
1. Cover the glossary and complete the definitions.
1. If you are out of step with others, you have ........ ideas from them.
2. If you are at loggerheads with someone, you are involved in a ....... with them.
3. A crying need for something is an .......... need for something.
4. If you open the floodgates to something, you make it ..... for it to happen.
5. If you press ahead with something, you .... with it.
6. If you meet someone halfway, you give them ..... .
2. Replace the underlined parts of the text in a way that keeps a similar meaning.
Residents of Denway Lane are currently involved in a battle with Paul Hobbs, head teacher of Denway School. Mr Locke wants to (1) make available a large part of the playing fields for development in order to fund a new laboratory. Residents say schools (2) cannot afford to give up valuable green space in a built-up area, and (3) are refusing to change their opinions, despite pressure from Mr Locke, who has vowed to (4) continue with his plans. With the two sides (5) having such different views, it is hard to see how they can (6) find a compromise. The future of the playing fields may (7) be uncertain for some time.
are locked in
1 ______________ 4 ________________ 7 __________________
2 ______________ 5 __________________
3 _______________ 6 __________________
3. Cover the glossary. Then complete the idioms with words associated with war.
1. a running _________
2. bite the __________
3. stick to your __________
4. have a foot ____________
5. fight a losing ___________
6. be in the firing ___________
4. Rewrite the sentences using a suitable idiom or phrasal verb, without changing the meaning.
1. One councillor won't support his own party. One councillor has ______________
2. He's involved with both parties. He's got a ____________________
3. They've had an argument over this for ages. They've had a _________________
4. He'll make the tough decision and raise taxes. He'll _____________________
5. The minister is supporting the Opposition. The Minister is _____________
6. She's not going to change her mind on this. She's ______________________
7. He's trying but it won't be seccessful. He's fighting __________________
8. The minister is likely to be criticized. The minister is in ______________
Сделайте индивидуальный заказ на нашем сервисе. Там эксперты помогают с учебой без посредников
Разместите задание – сайт бесплатно отправит его исполнителя, и они предложат цены.
Цены ниже, чем в агентствах и у конкурентов
Вы работаете с экспертами напрямую. Поэтому стоимость работ приятно вас удивит
Бесплатные доработки и консультации
Исполнитель внесет нужные правки в работу по вашему требованию без доплат. Корректировки в максимально короткие сроки
Гарантируем возврат
Если работа вас не устроит – мы вернем 100% суммы заказа
Техподдержка 7 дней в неделю
Наши менеджеры всегда на связи и оперативно решат любую проблему
Строгий отбор экспертов
К работе допускаются только проверенные специалисты с высшим образованием. Проверяем диплом на оценки «хорошо» и «отлично»
Работы выполняют эксперты в своём деле. Они ценят свою репутацию, поэтому результат выполненной работы гарантирован
Ежедневно эксперты готовы работать над 1000 заданиями. Контролируйте процесс написания работы в режиме онлайн
Требуется разобрать ст. 135 Налогового кодекса по составу напогового...
Решение задач, Налоговое право
Срок сдачи к 5 дек.
Школьный кабинет химии и его роль в химико-образовательном процессе
Курсовая, Методика преподавания химии
Срок сдачи к 26 дек.
Реферат по теме «общественное мнение как объект манипулятивного воздействий. интерпретация общественного мнения по п. бурдьё»
Реферат, Социология
Срок сдачи к 9 дек.
Выполнить курсовую работу. Образовательные стандарты и программы. Е-01220
Курсовая, Английский язык
Срок сдачи к 10 дек.
Изложение темы: экзистенциализм. основные идеи с. кьеркегора.
Реферат, Философия
Срок сдачи к 12 дек.
Заполните форму и узнайте цену на индивидуальную работу!